خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 13:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

افتتاح پروژه‌های ورزشی لامرد و مهر با حضور وزیر ورزش و جوانان

طی آیینی با حضور سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، ۱۱ پروژه ورزشی با ارزش قریب به ۶۰ میلیارد تومان در لامرد و مهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با دعوت سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در اولین سفر کاری خود پس از سکانداری این وزارتخانه به شهرستان‌های لامرد و مهر سفر کرد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و سپس عازم آیین افتتاح زمین چمن بزرگ ورزشگاه انقلاب لامرد شدند.

بنابراین گزارش این پروژه مهم که از دغدغه‌های دیرینه جوانان و جامعه ورزشی به شمار می‌رفت، با پیگیری‌های مجدّانه نماینده مردم در ادوار نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی و اخذ اعتبارات از وزارت نفت بالاخره با ارزش قریب به ۱۵ میلیارد تومان رسماً به بهره‌برداری رسید تا برگ زرین دیگری در فهرست خدمات سیدموسی موسوی در حوزه ورزش و جوانان به ثبت رسد.

همچنین به‌صورت همزمان زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای کدیان، بریو، خشت، روگیر قلعه‌حاجی و کندر محمدی شهرستان لامرد با دستور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم در حاشیه این مراسم با تمجید از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بیان اینکه برای لامرد و مهر به 3 دلیل احترام ویژه‌ای قائل است، افزود: نخست آنکه این منطقه خیّرین بسیاری دارد، دوم به احترام زنده‌یاد مهندس رستم قاسمی که این منطقه زادگاه این وزیر فقید است و سوم به دلیل وجود دکتر موسوی که من این توفیق را داشتم که چند سال در مجلس همکار این عزیز باشم و چند ماهی هم صندلی‌ام کنار جناب دکتر موسوی بود و از نزدیک شاهد بودم که چه زحماتی برای شهرستان‌‌های لامرد و مهر کشیدند.

وی اضافه کرد: دکتر موسوی پزشک و جراح است و می‌تواند زندگی خوب و راحتی داشته باشد، اما برای سومین دوره است که خدمت به مردم را انتخاب کرده، ایشان از نمایندگان نجیب و باشخصیت مجلس هستند و این قول را به دکتر موسوی دادم که بعد از تشکیل کابینه، اولین سفر استانی‌ام را به حوزه انتخابیه ایشان داشته باشم.

این گزارش می‌افزاید: سیدموسی موسوی و احمد دنیامالی سپس عازم شهرستان مهر شدند تا سالن چند منظوره بانوان مرکز این شهرستان -که بخشی از مجموعه بزرگ ورزشی نفت مهر به شمار می‌رود- را به افتتاح برساند. این پروژه علیرغم کلنگ‌زنی در سال ۱۳۹۶، تا پیش از سال ۱۴۰۰ تنها در مرحله اسکلت باقی مانده بود، اما طی 3 سال اخیر با پیگیری مجدانه نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و تأمین اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، بالاخره تکمیل شد تا همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

یادآور می‌شود؛ سال گذشته سالن شهید سلیمانی شهر مهر نیز با پیگیری‌های سیدموسی موسوی و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجمتع صنایع آلومینیوم تکمیل و به بهره‌برداری رسید. 

همچنین در این مراسم به‌صورت همزمان سالن ورزشی اسیر و زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای چاه‌کبگان، نورآباد و چاه‌گزی شهرستان مهر نیز افتتاح شدند./

 

پایان پیام

  • کد خبر : 382914
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار